Jump to content
FORUM

Recommended Posts

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hahahah od toga nema nista to je samo jos jedan nacin da bihacki hajduci izvuku pare iz budzeta i stave ih u svoje dzepove kakav aerodrom pa pogledaj samo ko je stavljen za direktora tog aerodroma sve

Halo forumasi, Interesuje me da li bi ovaj Aerodrom bio za nas koristan i koliko bi se naroda moglo zaposliti.   Kad vidim koliko imamo dijasporaca moje misljenje bi bilo da samo od njih imamo ve

Ko da gledam pregovore   https://www.youtube.com/watch?v=-oPu26vg_N4

Posted Images

Za @Barba i ostale iz dijaspore koji će eventualno u narednom periodu..

..sletjeti u Zagreb,da se ne iznenade:

http://direktno.hr/en/2014/zagreb/76816/Intenzivne-pripreme-za-otvaranje-terminala-zagrebačke-zračne-luke.htm

Što  se tiče izgradnje i vlasničke strukture,izdvoji bih:

** Zračna luka Zagreb dana je 2012. u 30-godišnju koncesiju francuskoj tvrtki ZAIC odnosno konzorciju kojeg čine Aeroports de Paris Management, Bouygues Batiment International, TAV Airports, Viadukt, Marguerite Fund i IFC, član grupacije Svjetske banke, a za upravljanje tom lukom koncesionar je osnovao tvrtku MZLZ. **

**Pripremni radovi za gradnju počeli su u jesen 2013., a građevinski radovi na novom putničkom terminalu krajem 2013. Izvodili su ih tvrtka Bouygues Batiment International zajedno s hrvatskim tvrtkama Viaduktom, Kamgradom, Zagreb Montažom te KFK tehnikom, uz angažiranje više od tisuću radnika i ukupnu investiciju od 313 milijuna eura. Svi radovi su obavljeni u skladu s planiranim rokovima.**

**Suvlasnici zagrebačke Zračne luke su RH (država) s 55 posto, Grad Zagreb s 35 posto te Zagrebačka županija i Grad Velika Gorica s 5 posto udjela.**

 

-Zbog čega se ne bi primjenio isti ili sličan princip za izgradnju a kasnije i za  upravljanje budućim bihaćkim aerodromom,ako sumnjamo u vlastite građevinske i ostale stručnjake?

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
18 hours ago, L19.S61. said:

Za @Barba i ostale iz dijaspore koji će eventualno u narednom periodu..

..sletjeti u Zagreb,da se ne iznenade:

http://direktno.hr/en/2014/zagreb/76816/Intenzivne-pripreme-za-otvaranje-terminala-zagrebačke-zračne-luke.htm

Što  se tiče izgradnje i vlasničke strukture,izdvoji bih:

** Zračna luka Zagreb dana je 2012. u 30-godišnju koncesiju francuskoj tvrtki ZAIC odnosno konzorciju kojeg čine Aeroports de Paris Management, Bouygues Batiment International, TAV Airports, Viadukt, Marguerite Fund i IFC, član grupacije Svjetske banke, a za upravljanje tom lukom koncesionar je osnovao tvrtku MZLZ. **

**Pripremni radovi za gradnju počeli su u jesen 2013., a građevinski radovi na novom putničkom terminalu krajem 2013. Izvodili su ih tvrtka Bouygues Batiment International zajedno s hrvatskim tvrtkama Viaduktom, Kamgradom, Zagreb Montažom te KFK tehnikom, uz angažiranje više od tisuću radnika i ukupnu investiciju od 313 milijuna eura. Svi radovi su obavljeni u skladu s planiranim rokovima.**

**Suvlasnici zagrebačke Zračne luke su RH (država) s 55 posto, Grad Zagreb s 35 posto te Zagrebačka županija i Grad Velika Gorica s 5 posto udjela.**

 

-Zbog čega se ne bi primjenio isti ili sličan princip za izgradnju a kasnije i za  upravljanje budućim bihaćkim aerodromom,ako sumnjamo u vlastite građevinske i ostale stručnjake?

 

Pa to kod nas ne može jer se domaći koketani ne bi složili da dobijaju mali dio kolača .

Aerodrom Bihać je nova krava muzara koja ce izmusti milione te ce na kraju završiti kao boračka zgrada na ozimicama jedan .

Gradu Bihacu se isplati naći investitora koji ce biti sto posto vlasnik aerodroma samo da ga izgradi . 

A grad može da zaradi od tog aerodroma mnogo i ako nije vlasnik .

Režije , Taxe , porezi ,   Zapošljavanje. Ljudi dolazak turista i jos mnogo drugih stvari . 

Da se radi u ime naroda i za narod međutim kod nas se radi protiv . 

Ili da se primjeni model koncesije .

Otočne zemlje kao sto su Filipini Tajland te pojedine južno američke države su izgradile hiljade aerodroma na osnovu ovog modela . 

Ista stvar je sa autoputevima 

Link to post
Share on other sites

Na sadašnjoj ''livadi'' Aerodroma Golubić,kako piše na Googl Map-u,moglo bi da se zarađuje od samog prihvata,parkinga/čuvanja i opsluživanja malih ''sportskih'' aviona-dvosjeda,kada bi se na određena mjesta zaposlilo ljudstvo od znanja,malo iskustva i dobre volje. Bilo bi tu posla i za državne službe.

-jedne prilike,prije par godina,zatekao sam se na tom aerodromu prilikom održavanja nekog mitinga ili tome sl. . Doletjelo je tada par malih aviona-dvosjeda izvan granica BiH. Bilo je posla za Graničnu policiju i službenike Carine. ''gosti'' su bili oduševljeni onim što su vidjeli iz zraka,grad Bihać i okolinu,prilikom doleta.

-nešto slično sam doživio i kad je AK Bihać imao aerodrom na Ceravcima. Tada su ''gosti'' došli iz svih krajeva bivše države.Takođe su bili oduševljeni onim što su vidjeli iz zraka.

Trebalo bi krenuti od početka,''udariti dobre temelje'' pa ići u nadogradju ideje o Aerodromu Bihać,ako treba i koncesijom-zašto da ne,i konzorcijem-isto tako.To je ipak šansa sa de angažuje domaća građevinska i ostala operativa kao i ljudski resursi. Ovdje govorimo o AERODROMU kao infrastrukturnom OBJEKTU a ne o AVIOKOMPANIJAMA. Objektu koji svojom eksploatacijom donosi PRIHOD,kao što i svaki auto put,most(Krk) ili tunel (Učka) to isto čine.

Link to post
Share on other sites

Aerodrom je nezavisan od avio kompanije i kad posjedujes aerodrom sa svom infrastrukturom i osobljem koje mora biti na aerodromu da bi on to bio za sta sluzi on se samofinansira inace je ogroman gubitas.Letjeliste sto je sada Golubic a ne aerodrom sa dva tri piknika godisnje st da ne,ali razlika izmedju aerodroma i letjelista je ogromna .

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

http://www.biscani.net/blog/2017/03/04/suhret-fazlic-svi-se-zele-nakaciti-na-budzet-stanje-u-bihacu-gore-od-ocekivanog/

Tema: AERODROM

**O temi izgradnje aerodroma u Bihaću, na koju se veliki broj građana, ne samo u USK, već i šire, samo cinično nasmije, Fazlić kaže da je taj projekt provodiv.

"Mi nismo predali projekt Vladi FBiH i izgubili smo sredstva od dva miliona KM za prošlu godinu. Radi se o naknadama koje se troše samo za te svrhe. Mi već imamo sportski aerodrom, imamo osnovano javno preduzeće Aerodrom, imenovanu Skupštinu preduzeća, a i kompletno zemljište je u vlasništvu grada. Tako da ne bih rekao da ta priča u potpunosti 'lebdi u zraku'. Mi smo poslali zahtjev za ta dva miliona i mislim da je priča o aerodromu zaista realna, a i dalje postoje investitori koji su iskazali želju da izgrade aerodrom", smatra naš sagovornik **

Link to post
Share on other sites

Evo i u Švicarskoj..tema je..

Ova i druge manifestacije su okupile veliki broj Krajišnika iz Kozarca – Prijedora i dr. gradova u dolini Sane i Une, gdje su se sreli prijatelji i poznanici, razmjenili nove informacije i ideje, uspostavili nove saradnje i nastavili put velikih snova, autoput iz Ljute krajine do Karlovca, aerodrom Bihać i Banjaluka, Krajina film festival, Krajina biznis forum.

http://www.biscani.net/blog/2017/03/09/kozarac-je-inat-bosanske-krajine-dach-region-krajiski-ponos/

Link to post
Share on other sites

mart 2017.

http://balkans.aljazeera.net/blog/poletio-avion-s-aerodroma-zeljava

'Poletio' avion s aerodroma Željava

Autora ovog BLOGa trebalo bi imenovati za direktora JP ''Aerodrom Bihać'' .

Za dvije godine bi poletio avion s ''golubićkih bara'' ..garant.

Koncesionar : ''Al Jazeera Balkans'' / Goran Milić

Kontrolor letenja : Mirza Sadiković

Link to post
Share on other sites

Mislim da će prije proraditi aerodrom na Željavi sa Hrvatske strane nego Golubić, jer na dole navedenom linku ima kratka vijest o radnom sastanku vezano za korištenje prostorija kasarne-aerodroma. Da su imalo pametni "vladajući" pa da se zajednički napravi tj. pokrene aerodrom na Željavi, jer putnici koji dolaze u Nacionalne parkove i regiju mogu sa jedne i druge strane granice dolaziti - odlaziti, i onako su aerodromi carinske zone.

http://plitvicka-jezera.hr/radni-sastanak-temu-koristenja-prostora-bivse-vojarne-aerodroma-zeljava/

Link to post
Share on other sites
4 hours ago, riconnect said:

Mislim da će prije proraditi aerodrom na Željavi sa Hrvatske strane nego Golubić, jer na dole navedenom linku ima kratka vijest o radnom sastanku vezano za korištenje prostorija kasarne-aerodroma. Da su imalo pametni "vladajući" pa da se zajednički napravi tj. pokrene aerodrom na Željavi, jer putnici koji dolaze u Nacionalne parkove i regiju mogu sa jedne i druge strane granice dolaziti - odlaziti, i onako su aerodromi carinske zone.

http://plitvicka-jezera.hr/radni-sastanak-temu-koristenja-prostora-bivse-vojarne-aerodroma-zeljava/

''Korištenje prostora'' ne mora nužno značiti aerodromiziranje istog.

''vanjski suradnik'' i ''veliki interesi'' su često korištene floskule ..

Ali..mogli bi zapuhati,na HR strani,neki vjetrovi..povoljni..sa Istoka 

(jako,jako..dalekog)

@telefon ''naše strane'' ..?? 

Na kojoj/čijoj si ti strani ..?

Link to post
Share on other sites

http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/bih/bihackog-aerodroma-nema-ni-na-papiru/196558

''Prazna obećanja političara, nerealna maštanja Krajišnika, svega ima, samo je zasad realizacija izostala''

*prazna obećanja političara* - čitaj .. Sarajevo (SDA)

Obećanja : kao kad ''turiraš'' auto,desnom nogom ''pumpaš gas''

u leru,a desnom rukom miluješ ''ručnu''.

 Može li se Krajini zabraniti .. ''maštati'' ..?

 

http://www.biscani.net/blog/2017/03/09/kozarac-je-inat-bosanske-krajine-dach-region-krajiski-ponos/

U ovom tekstu se spominje .. ''inat'' ,a Krajišnika ima i van Krajine.

Link to post
Share on other sites

https://tangosix.rs/2017/14/03/propali-projekti-aerodroma-u-regiji/

B I H A Ć

''Iako postojeća četiri aerodromi u BiH jedva prelaze 1,2 milijun putnika, a samo Sarajevski uspijeva raditi na komercijalnim osnovama, 2015. je lokalna vlast prezentirala aerodrom u Bihaću i pokrenula Javno poduzeće Aerodrom Bihać. U pripremnoj fazi projekta lokalna vlast planira investirati milijuna EUR, a isto toliko i Federacija BiH, a na mjesto CEO je zaposlen Amira Beganović. Iako su radovi trebali krenuti u 2. mjesecu 2016, isto je prolongirano radi nedostataka sredstava. Aerodrom planira imati pistu od 2.000 metara, novi kontrolni toranj i terminal, no do sada je realizirana samo vrlo loša grafička prezentacija aerodroma.''

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

aerodrom-bihac-1-640x360.jpg

Vlada Federacije BiH  na današnjem nastavku 100. sjednice u Sarajevu usvojila je Odluku o usvajanju programa utroška sredstava kapitalnog transfera „Kapitalni transferi javnim preduzećima –Unapređenje avio prometa u F BiH –JP Aerodrom Bihać“.

Prema riječima ministra Šemsudina Dedića, usvojenom Odlukom, obezbijeđena su sredstva u iznosu od dva miliona KM, koja će , kako je navedeno u Odluci, biti utrošena za projektnu dokumentaciju aerodroma (500.000 KM), ograđivanje poletno-sletne staze i pratećih objekata (400.000 KM), izgradnju pristupne ceste (400.000 KM) , izmještanje postojećih objekata (500.000 KM) i dobijanje atesta,dozvola i licenci (200.000 KM).

 

Federalno ministarstvo prometa i komunikacija zaduženo je da vrši nadzor o utrošku sredstava , odnosno potpisivanje ugovora kojim će se urediti način prijenosa sredstava,postupka javne nabavke i izvještavanja o utrošenim sredstvima.

„Hvala članovima Vlade F BiH koji su podržali ovu Odluku i odobrili dva miliona KM za bihaćki aerodrom i ovo je prvi korak u realizaciji projekata o kojem se godinama priča. Sada prelazimo sa riječi na djela i nadam se vrlo brzo realizaciji odobrenih sredstava i početnom uređenju prostora u i oko aerodroma u Golubiću. Naravno, pred nama je dosta posla oko izgradnje ovog za Bihać i USK-a , strateškog projekta, ali bitno je da smo konačno stvari pokrenuli sa mrtve tačke „-istakao je ministar Dedić.

https://www.uskdanas.ba/2017/05/04/5216/

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Danas gledam na tv direktora tog aerodroma koji spominje i dalje nekakve airbusove na toj pisti.Pa mozeli iko u ovoj zemjli da pita ljude u FAI -u ili relevantnoj organizacibi da izvrsi kategorizaciju aerodroma tj piste na istom da se neprica uzalud i da se nebacaju pare bezveze.Pa ljudi moji stvarno smo budale i to nepisane

Link to post
Share on other sites
On 19. 09. 2018. at 21:50, telefon said:

Danas gledam na tv direktora tog aerodroma koji spominje i dalje nekakve airbusove na toj pisti.Pa mozeli iko u ovoj zemjli da pita ljude u FAI -u ili relevantnoj organizacibi da izvrsi kategorizaciju aerodroma tj piste na istom da se neprica uzalud i da se nebacaju pare bezveze.Pa ljudi moji stvarno smo budale i to nepisane

Ma kakav airbus...  Za određenu kategorizaciju bitan uticaj ima i udaljenost državne granice. 

Ako išta i bude od toga, bilo bi pametno napraviti kakav hangar za base mainzenance, ali manji zalogaj od airbus-a ili boinga.

Možda CRJ, citation, learjet ili nešto slično. Tu su pare. 

Naravno da bi trebalo uložiti u kadar, ali se brzo isplati.

Ili bi se isti aerodrom mogao koristiti kao baza za protupožarne at802, za koje postoje novci od eu i sl, ali se troje guzonja ne mogu dogovoriti, a avioni čekaju u šoanjočskoj

Link to post
Share on other sites
4 hours ago, telefon said:

to i jest Bole max lear ili tako nesto.Ali svak se petlja u taj aerodrom a najvise nepismeni i polupismeni.Najzalosnije sto su i u DCA i u Biscu na mjestima koji odlucuju sve amateri u tom poslu a i savjetuju ih amategi.

Slazem se da jesu amateri ukljuceni u projekat ali ono sto me ohrabruje jeste sto je Vedo direktor, a za njegovo postenje i dobre namjere sam spreman ruku u vatru staviti. Jako je vazno da su takvi ljudi na odgovornim pozicijama.

Link to post
Share on other sites
5 hours ago, telefon said:

to i jest Bole max lear ili tako nesto.Ali svak se petlja u taj aerodrom a najvise nepismeni i polupismeni.Najzalosnije sto su i u DCA i u Biscu na mjestima koji odlucuju sve amateri u tom poslu a i savjetuju ih amategi.

Potpuno se slažem da ovdje slijepac vodi slijepca...

S obzirom da mi je zrakoplovstvo struka, nitko sretniji od mene ne bi bio, da nešto bude od toga i da se vratim u svoj grad živjeti i raditi....

Link to post
Share on other sites

Šta ti misliš o ovome ? Uključi se u diskusiju...

Napiši svoje mišljenje, a kasnije završi svoju registraciju profila. Ako već imate profil, loguj se klikom "ovdje" da bi nastavili komentarati sa postojećim profilom.

Guest
Šta ti je na umu ? Odgovori...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...