Jump to content
FORUM

Aerodrom Bihac


Vywegh

Recommended Posts

Grunfe pojma nemam,ali znam da su te dvije piste i sam polozaj aerodroma projektovali najbolji strucnjaci ex Yu i Svedske(posto je sam podzemni objekt odprilike Svedska doktrins podzemne gradnje) i nsms za nase potrebe aerokluba je optimalan,a za dalje od letjelista me ne intetesira.Pozdrav

Inace smo  ganjali ovu upotrebu nekih osam godina i dobili ga kso letjeliste.

  • Like 1
  • Aferim! 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, telefon said:

Grunfe pojma nemam,ali znam da su te dvije piste i sam polozaj aerodroma projektovali najbolji strucnjaci ex Yu i Svedske(posto je sam podzemni objekt odprilike Svedska doktrins podzemne gradnje) i nsms za nase potrebe aerokluba je optimalan,a za dalje od letjelista me ne intetesira.Pozdrav

Inace smo  ganjali ovu upotrebu nekih osam godina i dobili ga kso letjeliste.

Hvala na info. Meni je jako drago sto sam cuo ovu vijest i moje pitanje je vise bilo ono informativne prirode nego konstatacija. Puno sreće !

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 27. 07. 2020. at 10:53, telefon said:

Danas izvrsena primopredaja aerodroma Zeljava i predat na koristenje AK Zeljava Bihac tacnije pista jedan i pet.Petica je ona dugacka do Papara koja je bilo poletno sletna,dok je jedinica od prve rupe i ona je samo poletna.Pista je u solidnom stanju i sa malim ulaganjem ce biti vracena u prvobitno stanje.Pozdrav

Gdje je sjedište AK ? Šta ste dobili i od koga? ,,jedinica" je PSS i cijela je u HR ! ..po svim varijantama granične linije. ,,prva rupa" ,po tebi,je u stvari ,,četvorka" ..ali ako ideš iz smjera Baljevca na nju PRVO naiđeš i na nju se nastavlja ,,petica" koja je PS tj. poletna staza. Vjerovatno ste dobili ,,dvojku" i ,,peticu"..PSS + PS

Ali .. ,,štajaznam" 😏 ..ili ,,pojmanemam" ..kako ti reče. 😢

 

Edited by L19.S61.
  • Dislike 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, telefon said:

Prva rupa ili sa nase strane prva iliti cetvorka ili dezurna para je u BiH ili bi trbalo da jest ako i nju nisu dali HR.Poletna staza od nje je data tj petica i PSS koju ona sijece je data na koristenje ili dvojka

 

granicnu liniju koja ide preko rupa izgleda ni dragi bog nezna kuda ide

Imaš puno razlike u tekstu u odnosu na onaj od 27.07.

Na aerodrom se ulazilo od strane LPS-a pa su tako označene i ,,rupe" od jedan do četiri..dakle četvorka je najbliža Bihaću kad se dolazi iz V.Polja preko Baljevca i nalazi se na teritoriji BiH kao i PSS 2 i PS5 koja ,,izlazi" iz  četvrte rupe. Što se tiče granice,imam tri verzije: katastar bih,katastar hr i NATO-vu topografsku kartu,pa ti vidi i izaberi koja ti se najvišr dopada 😏

,,dežurna para" nema veze sa ,,rupom" četiri niti sa PS5 

IMG-4e3199e599e29856ef12919b9733b59f-V.jpg

IMG-e3ba268d0301faad9ae5f3e773dd79f5-V.jpg

IMG-449e8d16ff5274628062cdb8bccb92ee-V.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

https://www.biscani.net/aerodrom-u-bihacu-dobio-glavni-projekat-pogledajte-kako-ce-izgledati-terminal-foto/

Postoji IDEJNI projekat i OKOLIŠNA dozvola ali nema URBANISTIČKE saglasnosti...koja sa GLAVNIM projektom je potrebna za dobijanje GRAĐEVINSKE dozvole. Imovinsko-pravni odnosi su važni ! Da li su rješeni ? Bez toga nema ,,građevinske" tj. Odobrenja za građenje !! Na ,,terminalu" piše jedno a JP se ne piše tako. 

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, L19.S61. said:

https://www.biscani.net/aerodrom-u-bihacu-dobio-glavni-projekat-pogledajte-kako-ce-izgledati-terminal-foto/

Postoji IDEJNI projekat i OKOLIŠNA dozvola ali nema URBANISTIČKE saglasnosti...koja sa GLAVNIM projektom je potrebna za dobijanje GRAĐEVINSKE dozvole. Imovinsko-pravni odnosi su važni ! Da li su rješeni ? Bez toga nema ,,građevinske" tj. Odobrenja za građenje !! Na ,,terminalu" piše jedno a JP se ne piše tako. 

Rjesavanje imovinsko pravnih odnosa je najveci priblem i to ce biti tesko rijesiti a izdvojena su silna srestva za ovo sasvim bespotrebno jer se trebala vrsiti exproprijacija i za to formirati specijalni tim . A sad sto je par pojedinaca tajkuna kupilo zemljiste i ceka da zaradi milione to je druga stvar.Sve ovo predugo traje a vrijeme je novac na gluposti se trose srestva a ova pirologija je trebala biti puka formalnost . U gradu Bihacu ima nekoliko stambeno poslovnih objekata koji su izgradjeni prije dobijanja svih saglasnosti i bez ikakve papirologije zgrada na Ozimicama I zgrada preko puta binga na zabilaznici .

Link to comment
Share on other sites

On 13. 10. 2020. at 9:59, Barba said:

Rjesavanje imovinsko pravnih odnosa je najveci priblem i to ce biti tesko rijesiti a izdvojena su silna srestva za ovo sasvim bespotrebno jer se trebala vrsiti exproprijacija i za to formirati specijalni tim . A sad sto je par pojedinaca tajkuna kupilo zemljiste i ceka da zaradi milione to je druga stvar.Sve ovo predugo traje a vrijeme je novac na gluposti se trose srestva a ova pirologija je trebala biti puka formalnost . U gradu Bihacu ima nekoliko stambeno poslovnih objekata koji su izgradjeni prije dobijanja svih saglasnosti i bez ikakve papirologije zgrada na Ozimicama I zgrada preko puta binga na zabilaznici .

,,opće stanje" oko aerodroma moglo bi se izreći radnjom iz dalmatinske kužine : šuviganje .  

Poduzetnički duh je jako izražen kod tajkuna za razliku od osnivača JP i gradske administracije.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, L19.S61. said:

,,opće stanje" oko aerodroma moglo bi se izreći radnjom iz dalmatinske kužine : šuviganje .  

Poduzetnički duh je jako izražen kod tajkuna za razliku od osnivača JP i gradske administracije.

 

Sva ova papirologija dozvole se mogle rijesiti za mjesec dana aktivnog posla kao i exproprijacija zemljista strucan tim ljudi koji znaju da rade svoj posao i koji su iz ove branse ne mogu asistenti sa pravnog fakulteta voditi ove projekte jer nemaju ni znanja ni zvanja a najmanje metodologije na koji nacin sve zapoceti. Za cetiri godine su izgubljena silna srestva koja su mogla biti dobijena iz Federalnog i drzavnog budzeta kao i EU fondova te privatnih investicija. Ali kako aplicirati za srestva kad nemas rjesene imovinsko pravne odnose i gradjevinske dozvole. Samo se prica prazna prica malo srestava sto se namakne to ode na njihove place i administraciju bez ikakvih rezultata kao i izgradnja testne piste ja kako sam cuo nece imati nikakve veze sa glavnim projektom . Moj tetak koji je radio na izgradnji i rekonstrukciji nekoliko aerodroma u bivsoj Jugoslaviji i Njemackoj kaze da u Bihacu i okolini postoje najpogodnije strujanje zraka za slijetanje i uzlijetanje aviona i da pista ili piste moraju biti izgradjivane iskljucivo na ovom smjeru strujanja zraka i da je zbog ovih strujanja zraka izgradjen aerodrom na Zeljavi ja sad ne znam da li su ovi vodili racuna o ovom fenomenu koji je unikatan za nas kraj. 

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Barba said:

Sva ova papirologija dozvole se mogle rijesiti za mjesec dana aktivnog posla kao i exproprijacija zemljista strucan tim ljudi koji znaju da rade svoj posao i koji su iz ove branse ne mogu asistenti sa pravnog fakulteta voditi ove projekte jer nemaju ni znanja ni zvanja a najmanje metodologije na koji nacin sve zapoceti. Za cetiri godine su izgubljena silna srestva koja su mogla biti dobijena iz Federalnog i drzavnog budzeta kao i EU fondova te privatnih investicija. Ali kako aplicirati za srestva kad nemas rjesene imovinsko pravne odnose i gradjevinske dozvole. Samo se prica prazna prica malo srestava sto se namakne to ode na njihove place i administraciju bez ikakvih rezultata kao i izgradnja testne piste ja kako sam cuo nece imati nikakve veze sa glavnim projektom . Moj tetak koji je radio na izgradnji i rekonstrukciji nekoliko aerodroma u bivsoj Jugoslaviji i Njemackoj kaze da u Bihacu i okolini postoje najpogodnije strujanje zraka za slijetanje i uzlijetanje aviona i da pista ili piste moraju biti izgradjivane iskljucivo na ovom smjeru strujanja zraka i da je zbog ovih strujanja zraka izgradjen aerodrom na Zeljavi ja sad ne znam da li su ovi vodili racuna o ovom fenomenu koji je unikatan za nas kraj. 

Idealni uslovi za slijetanje i polijetanje je kad nema ,,strujanja" zraka ! Znam za dvije nesreće kojima je uzrok bilo to,kako ti kažeš strujanje zraka,tj. vjetar. Jedna na Ceravcima,dok je bio sportski aerodrom, i druga na ,,Željavi" . U oba slučaja bilo je prilikom uzletanja. Strujanje zraka je dobro za jedriličare tj. bezmotorne letjelice, po čemu je bihaćko podneblje poznato van bh granica. Postoji i neki rekord u visini postignut u tom podneblju.

 

15 hours ago, hatinac| said:

Uvjek je imovinsko pravni dio najveci problem kad su aerodromi u pitanju. Jedino u Kini to rjese za sedam dana, a znamo kako se tamo vlada. Kod nas stvari nicemu ne idu brzo, ali se cini da stvari idu u pravom smjeru.

Na kraju krajeva to bi kinezi mogli riješiti i u ovom slučaju. Tu su,u komšiluku: rade most za Pelješac,u Makedoniji auto puteve. Kad sam pitao prijatelja makedonca koji radi kod njih,kako razmišljaju,rekao mi je: "Oni su došli,ne misle se vraćati". Valjda će i ta građevinska dozvola ,,pasti" dok završe most i eto nam kineza u Bihać i za godinu dana aerodrom gotov.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Šta ti misliš o ovome ? Uključi se u diskusiju...

Napiši svoje mišljenje, a kasnije završi svoju registraciju profila. Ako već imate profil, loguj se klikom "ovdje" da bi nastavili komentarati sa postojećim profilom.

Guest
Šta ti je na umu ? Odgovori...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...