Jump to content
FORUM

Gaming vijesti


k-dot

Recommended Posts

CoD: Black Ops 3 otkrio svoju zombificiranu kampanju

Kad već Call of Duty neće natrag na 2. svjetski rat, barem će njegov Zombie mod putovati nazad kroz vrijeme baš u to doba 40-ih godina. Naime, Activision je na Comic-Con sajmu otkrio da će se zombificirana kampanja u Call of Duty: Black Ops 3 zvati Shadows of Evil te da će biti smještena u noir-verziju SAD-a koju će nastanjivati zombiji misterioznog Shadow Mana. 

Zombijima će se, kao i do sada, suprotstaviti tim od četvero likova. Ovoga puta imamo magičara kojega glumi Jeff Goldblum, Femme-Fatale ženicu kojoj ličnost posuđuje Heather Graham, policajca čiju ulogu preuzima Neal McDonough te boksera kojega će utjeloviti kultni Ron Perlman. 

Iz Activisiona najavljuju kako će ovo biti dosad najopsežnija i najsadržajnija kampanja Zombie moda te da će ju popratiti zanimljiva priča čijoj će uvjerljivoj izvedbi svakako doprinijeti izvanredni glumački talent na raspolaganju. Mi pak moramo dodati da nam Zombi mod u ovom trenutku izgleda zabavnije nego glavna SP kampanja Black Opsa 3.

Call of Duty: Black Ops 3 izlazi 6. studenog za PC, PS4, XBO, PS3 te X360 platforme. Kupite li ga u kolekcionarskom Juggernog izdanju dobit ćete mini-frižider. Najozbiljnije. Nije specificirano koje je energetske klase

black-ops-III-Juggernog-edition.jpg

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Novi AMD driveri su spremni za DirectX 12

AMD je ovih dana ažurirao drivere za svoje grafičke kartice te uz nekoliko dobrodošlih optimizacija i novih funkcija donio službenu podršku za DirectX 12. Kako je i najavljeno, podršku će imati sve AMD-ove kartice od 7000 serije pa nadalje, a za DX12 će vam naravno trebati Windowsi 10 koji stižu 29. ovog mjeseca. Ili možda nešto malo kasnije – ovisi kako ih nabavljate.

Catalyst verzije 15.7 uvodi i Frame Rate Target Control opciju kojom se ručno zaključava broj sličica po sekundi za igre koje se izvode preko cijeloga ekrana. Time se smanjuje potrošnja struje, ventilatori na kartici postaju tiši, a u ponekim igrama dobivate i do desetak fps-a više.

Uz to, podrška za VSR iliti virtualnu super rezoluciju sada je proširena. Do sada su je mogle koristiti R9 285, R9 290 i 290X kartice, no s ovim ažuriranjem tu mogućnost dobivaju i R7 260 te nova R300 serija. Ukoliko s time još niste upoznati, VSR opcija omogućava vam da igre pokrećete u višim rezolucijama nego vam to monitor dopušta, a rezultat su glađi rubovi i donekle ljepše teksture u igrama.

Naposljetku, novi driveri dodaju podršku za FreeSync tehnologiju u CrossFire modu. FreeSync je AMD-ova metoda izbjegavanja izrezane slike bez korištenja vertikalne sinkronizacije, odnosno limitiranja fps-a sa osvježavanjem slike monitora. Za nju vam dakako treba odgovarajući monitor.

 

Edited by k-dot
Link to comment
Share on other sites

Najavljen Siege of Dragonspear, nova ekspanzija za Baldur's Gate: Enhanced Edition


Studio Beamdog zaslužan za Enhanced izdanja prvog i drugog Baldur's Gatea otkrio nam je što točno slijedi za ovaj kultni RPG. Igra koja je izvorno stara skoro 20 godina dobiti će uskoro novu ekspanziju za istoimeni Enhanced Edition. Ekspanzija zvana Siege of Dragonspear prikazat će nam što se događalo u periodu između dvije Baldur's Gate igre, nudeći nam pri tom nove lokacije, likove, shaman klasu te, naravno, novu priču. 

Ekspanzija će navodno biti duga oko 25 sati, no za pretpostaviti je da će to vrijeme ponešto varirati za igrače, pogotovo ako uzmemo u obzir novu težinu koja obećava igračima da vide cijelu priču bez da ikada izgube. Također se spominju poboljšanja za sučelje i sami Infinity Engine, a tu je još i online multiplayer koji će međusobno funkcionirati preko svih platforma. 

Da bi zaigrali Siege of Dragonspear trebate unaprijed posjedovati Baldur's Gate: Enhanced Edition iz kojega će te moći prebaciti svoje likove. Siege of Dragonspear ekspanzija trebala bi prvo biti dostupna na PC, Mac i Linux platformama, a ubrzo zatim i na Android i iOS. Cijena i datum izlaska još nisu poznati.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Igrači na PC-u ponovno izvisili - i F1 2015 je užasan port


Korisnici Steama koji su kupili nedavno izašli F1 2015 imaju novi razlog za bijes. Dotična igra je već drugi zvučniji naslov koji se na PC platformi pojavio u katastrofalnom stanju. Za razliku od nedavnog Batmana koji je povučen iz prodaje, F1 2015 je mnogima neigriv na više različitih razina.

Za početak, po izvješću igrača igra ne može održati stabilnu izvedbu. Kako navodi jedan korisnik, na pojedinim stazama u glavnom modu vrti se na magičnih 10 sličica po sekundi dok se u Quick Race modu i u benchmarku vrti na 144 sličice. Ipak, dobro je dok se uopće i vrti jer su rušenja igre učestala.

Među ostalim problemima tu su grafičke anomalije u cut scenama, nedostatak pojedinih grafičkih efekata (izmaglica kod kiše), lag s Logitechovim G27 volanom, veliki lagovi u online multiplayeru, teleportiranje bolida tijekom utrke te nepodržavanje SLI konfiguracija.

 

Codemasters je već izbacio hitnu zakrpu, ali ona je riješila tek neka rušenja igre. Igrači na PC-u ponovno su ogorčeni jer ista igra po svemu sudeći radi besprijekorno na konzolama. Da ironija bude veća, Codemastersov nedavni DiRT Rally koji je izbačen kao nedovršena i neoptimizirana Early Access igra trenutno radi bolje nego F1 2015 koji se prodaje kao gotov te ispoliran proizvod.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kojima Productions više ne postoji kao razvojni studio

Iako se Konami do dana današnjeg nije očitovao o sudbini Hidea Kojime i njegovog tima Kojima Productions, sve je izglednije da je situacija onakva kakvom ju prikazuju glasine i izjave izvora bliskih navedenom studiju. Posljednja takva stiže nam od Akia Otsuke, „japanskog Snakea“ koji je na Twitteru potvrdio da je tim iza Metal Gear Solid igara prisilno raspušten.

„Kojima Productions je prisiljen na raspuštanje, ali čini se da je posao u koji su uložili sav svoj trud blizu dovršetka. Ne pretjerujem kada kažem da očekuje kako će [MGS 5] postati njihovo najveće remek-djelo… Ali čak i ako je ovo kraj, Metal Gear Solid je besmrtan!“ – stoji u Tweetu.

Po ranijim saznanjima, Kojima i njegova ekipa od ove godine ne rade kao stalni zaposlenici Konamija već su pod privremenim ugovorima do prosinca. Nitko se od njih do sada nije izjasnio o toj situaciji, no jednom kada MGS 5: The Phantom Pain izađe 1. rujna ove godine zasigurno će imati što za reći.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Otkriveni FIFA 16 PC zahtjevi

Prije nekoliko dana EA Sports je otkrio minimalne i preporučene specifikacije hardvera i softvera kojega će tražiti FIFA 16. Dobra je vijest da igra neće biti ništa više zahtjevna nego prošlogodišnje izdanje, iako ima nekoliko poligona više za rendriranje sad kada su u igri i nogometašice.

Zapravo, zahtjevi su u većini stvari isti kao i oni za Fifu 15, uz iznimku da se umjesto Intelovog Q6600 Core2 Quad procesora sada minimalno traži Core i3-2100; ali mislimo da je to stavljeno čisto iz razloga što prijašnji procesori više nisu u proizvodnji.

Nešto manje uzbudljiva vijest za vlasnike slabijih konfiguracija je ta da će igra biti DX11 naslov tako da će vam se na slabijem hardveru unatoč novim Windowsima vrtjeti isto kao i ranije. Evo i punih specifikacija za Fifu 16 koja izlazi 22. rujna.

Minimalna konfiguracija:
OS: Windows 7/8/8.1 -64-bit
CPU: Intel Core i3-2100 @ 3.1GHz
RAM: 4GB
GPU: AMD Radeon HD 5770, NVIDIA GTX 650

Preporučena konfiguracija:
OS: Windows 8/8.1/10 -64-bit
CPU: Intel i5-2550K @ 3.4Ghz
RAM: 8GB
GPU: AMD Radeon HD 6870, NVIDIA GTX 460

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PC je Ubisoftu sada druga najisplativija platforma

Na sastanku Ubisoftovih investitora ovoga tjedna u Parizu mogli su se čuti zanimljivi podaci vezani uz prodaju i profitabilnost igara po platformama. Otkriveno je tako da je PlayStation 4 konzola bila vodeća platforma za Ubisoftove igre u prošlom kvartalu. PS4 verzije Ubisoftovih naslova tvrtki su tako uprihodile 27% od ukupne zarade, što i nije neko iznenađenje s obzirom da znamo da je PS4 trenutno najprodavanija konzola aktualne generacije.

Međutim, iznenađujuće je što je PC platforma druga po isplativosti za Ubisoftove igre. PC igre tvrtki su tako donijele 23% od ukupne zarade, a to je vrlo interesantno jer je Ubisoft donedavno „prezirao“ veliku stopu piratstva na PC platformi, te redovito kasnio s dovođenjem hit igara na PC. Premda će ove godine s Assassin's Creed Syndicateom učiniti istu stvar te igru na PC izbaciti kasnije nego na konzolama, rezultati su iznenađujući, pogotovo u usporedbi s ostalim platformama.

Xbox One i Xbox 360 igre Ubisoftu zajedno ne zarađuju koliko PS4 i PC igre odvojeno. Svaka od tih platformi donosi 11% zarade za Ubisoft, a isto vrijedi i za PlayStation 3. Najmanju zaradu francuskom izdavaču donose Wii/Wii U igre – svega 3%, ali i to je pomak za 2% u odnosu na prošlu godinu.

Naravno, ove brojke su iznimno dinamične jer se odnose samo na jedan tromjesečni period. I to period koji za Ubisoft nije bio naročito uspješan. Jest da su uprihodili 96,6 milijuna eura, više nego su se nadali, ali to je 73% manje nego što zaradili prošle godine u istom razdoblju.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

VIDEO: Dečko poludio nakon što je osvojio Xbox One

Na promotivnom Xbox turniru usred Comic-Cona u San Diegu jedan momak je bio te sreće da osvoji glavnu nagradu koju je Microsoft rezervirao za pobjednike takvih turnira - pravu, pravcatu Xbox One konzolu. S kontrolerom i sve!

Super za njega, ali to nije vrijedno pisanja vijesti - na kraju krajeva, Microsoft je podijelio 20-ak takvih konzola tijekom Comic-Cona. Ono zbog čega vam prenosimo ovo je njegova urnebesno frajerska reakcija na dobru vijest o osvojenoj nagradi, koja već ima preko 600 000 pogleda i polako, ali sigurno ulazi u kategoriju YouTube klasika.

Link to comment
Share on other sites

Dragon Age: Inquisition multiplayer postao besplatan na PC-u

Dragon Age: Inquisition na Originu trenutno ima svojevrsnu demo verziju u kojoj ga je moguće isprobati na šest sati u singleplayeru te neograničeno u multiplayeru.

Ako ovih dana svratite na Origin, imat ćete priliku besplatno zaigrati odlični Dragon Age: Inquisition. Isti je, naime, dobio trial verziju koja omogućava šest sati igranja u singleplayer kampanji te neograničeno igranje u mrežnom multiplayeru – barem dok ova akcija traje.

Pristup MP-u uključuje sve dosadašnje DLC pakete, kao i mogućnost sudjelovanja u MP eventima preko vikenda. Sav napredak koji se ostvari tijekom igranja trial verzije može se sačuvati i prenijeti ako se odlučite za kupnju cijele igre.

 

 

 

 

 

 

Dead Island 2 ostao bez developera

Razvojni tim Yager više ne radi na nastavku Dead Islanda, no izdavač Deep Silver ne odustaje od igre te joj traži novi studio.

Prema svemu sudeći, Dead Island 2 je u problemima. Tu smo igru trebali igrati još ovog proljeća, ali je odgođena za 2016. godinu. Ništa čudno – događa se. Ali ne događa se toliko često da igra usred razvoja izgubi developera. A upravo se to dogodilo s Dead Islandom 2, na kojemu više ne radi tim Yager, inače zaslužan za Spec Ops: The Line.

Odluku za to donio je izdavač Deep Silver, iako razloge nisu htjeli otkriti. Rečeno je samo kako prekidaju suradnju s Yagerom te traže novi tim koji će raditi na igri. Samim time, moguće je da DI2 na kraju ispadne sasvim drugačiji od prvotne najave, ali i to da ga ne vidimo ni iduće godine.

 

 

 

 

 

 

 

 

Halo serijal prodan u 65 milijuna primjeraka

Da je Master Chief popularan na Xboxu dobro smo znali, ali nam je sada Microsoft otkrio koliko točno je popularan. 65 milijuna igara iz serijala je prodano, ne računajući Halo: The Master Chief Collection.

Kada se spomene Xbox, jedna od prvih asocijacija je i mega popularni Halo serijal koji je svoj život započeo 2002. godine na prvom Xboxu s igrom Halo: Combat Evolved. 

Ovaj futuristički FPS serijal tada je počeo osvajati brojne vlasnike Microsoftove konzole, a svakim sljedećim nastavkom Master Chiefova popularnost je nastavljala rasti. Da budemo precizniji, Microsoft otkriva kako su igre iz serijala prodane u ukupno 65 milijuna primjeraka i to bez Halo: The Master Chief Collectiona koji je dostupan od studenog prošle godine.

Iako softverski div nije otkrio u koliko je primjeraka ne baš slavna kolekcija prodana, možemo pretpostaviti da se radi o solidnom broju primjeraka, no ne bi nas čudilo da s izlaskom Halo 5: Guardiansa već ovog listopada, Halo serijal preskoči vrlo respektabilnu brojku od 70 milijuna prodanih kopija. U slučaju da je netko od vas propustio E3, može pogledati kako će izgledati kooperativno igranje u Guardiansu putem priloženog videa.

 

 

Edited by k-dot
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Šta ti misliš o ovome ? Uključi se u diskusiju...

Napiši svoje mišljenje, a kasnije završi svoju registraciju profila. Ako već imate profil, loguj se klikom "ovdje" da bi nastavili komentarati sa postojećim profilom.

Guest
Šta ti je na umu ? Odgovori...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...